Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Rozkład dnia

Godzina

Opis dnia

6.30-8.00

 Schodzenie się dzieci do budynku lub ogrodu przedszkolnego

  1. przywitanie się z nauczycielką i kolegami
  2. pomoc przy rozbieraniu się w koniecznych przypadkach
  3. zapewnienie warunków do swobodnych zabaw
  4. indywidualne kontakty z dziećmi i rodzicami
  5. ćwiczenia poranne

8.00-9.00

Przejście do sal zabaw i zajęć

  1. wykonywanie czynności w ramach pełnionych dyżurów
  2.  praca indywidualna stymulacyjno - wyrównawcza
  3. obserwacje i prace w kąciku przyrody
  4. przygotowanie pomocy do zajęć
  5. zabawy dowolne lub organizowane pod kierunkiem nauczycieli
  6. czynności porządkowo- gospodarcze
  7. sprawdzanie obecności, czynności higieniczne

9.00-9.30

Śniadanie

  1. czuwanie nad bezpiecznym rozdaniem posiłku
  2. stosowanie form grzecznościowych, właściwa postawa w czasie spożywania posiłku, wspólne porządkowanie stolików po posiłku

9.30-10.30

Zajęcia zorganizowane z całą grupę zgodnie z planemwychowawczo -dydaktycznym

  1. zajęcia programowe zorganizowane w sali lub na powietrzu
  2.  aktywne uczestnictwo dzieci w czasie zajęć
  3. udział w zabawach wg podanych przez nauczyciela reguł
  4. Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową.

10.30-12.00

Spacery i wycieczki

  1. wykonywanie zadań i funkcji przydzielonych przez nauczyciela
  2. nabywanie umiejętności poruszania się parami grupie i ogrodzie
  3. zabawy na powietrzu
  4. samodzielne rozbieranie się sprawdzanie porządku w szatni, praca dyżurnych
  5. przygotowanie do obiadu

12.00-12.30

Obiad

  1. ciche i spokojne zajmowanie miejsc przy stolikach
  2. samodzielne spożywanie posiłków
  3. prawidłowe posługiwanie się sztućcami
  4. sprzątanie po obiedzie swoich nakryć

12.30-14.30

Zabawy relaksacyjno- wyciszające oraz zajęcia dodatkowe dla dzieci.

  1. zabawy i zajęcia o charakterze relaksowym w sali i na powietrzu
  2. indywidualna praca wyrównawcza
  3. zajęcia dodatkowe dla dzieci wybrane przez rodziców
  4. słuchanie nagrań i literatury dziecięcej
  5. przygotowanie do podwieczorku

14.30-14.45

Podwieczorek

14.45-17.00

Zabawy i zajęcia dzieci o charakterze relaksacyjnym i korekcyjno - wyrównawczym

  1. zabawy dowolne i organizowane pod kierunkiem nauczyciela
  2. indywidualna praca z dziećmi
  3. kontakty indywidualne z rodzicami
  4. czynności porządkowe
  5. rozchodzenie się dzieci

 

 

Nowa podstawa programowa przewiduje zagospodarowanie czasowe:

 

- 1/5 czasu - swobodne zabawy dzieci

- 1/5 czasu - zabawy na powietrzu

- 1/5 czasu - zajęcia dydaktyczne

- 2/5 czasu - czas zagospodarowany przez n-la (w tym czynności opiekuńcze, samoobsługowe, praca wyrównawcza)

 

Data dodania: 2018-10-25 21:58:46
Data edycji: 2018-12-05 20:50:51
Ilość wyświetleń: 542

Publiczne Przedszkole nr 3 z Oddziałem Integracyjnym

w Oleśnie „Bajkowa Trójeczka"

Cytat
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button